Pepper - marketing, brand & media
imageLoader

Što prvo napravite kada se video pojavi na vašem Facebooku? Pretpostavljam da pogledate koliko dugo traje, razmislite da li vam je tema interesantna, uzevši u obzir trajanje videa. Nakon što pritisnete play, koliko ste puta napustili videozapis samo nekoliko sekundi nakon početka i pomaknuli se na slijedeći post? Znam da ja jesam. Ne završim niti polovicu Facebook videa koje započnem.

Koliko dugi trebaju biti vaši video klipovi na Instagramu, Facebooku i YouTubeu?

Danas je sve teže privući, a posebno zadržati pozornost ljudi. Telefoni nam stalno zuje i vibriraju, odvlače nam pažnju sa svega što radimo, nudeći čitav niz informacija sa društvenih medija i portala, tako da smo u iskušenju pregledavati svoje telefone svakih par minuta. Nije više upitno da li se mogućnost koncentracije i zadržavanja pažnje smanjila. Jest, i to jako... Prema istraživanjima fokus nam je sve kraći...

Marketinški stručnjaci znaju da nam fali koncentracije. Zato su i promotivni video klipovi prilagođeni prosječnoj razini fokusa. Zapravo, 56% videa objavljenih u posljednjih godinu dana traju manje od dvije minute.

Ipak, marketinški stručnjaci sadržaj i duljinu trajanja videa moraju prilagoditi različitim platformama. Krenite od sebe. Šanse su da ćete video koji traje dvije minute prije pregledati na You Tube, nego na Facebooku.

Ukoliko ne prilagodite duljinu trajanja videa svakoj pojedinoj platformi, nećete u potpunosti zadovoljiti svoju publiku. Prije ili kasnije, pozornost koju zajednica poklanja vašem brendu će ishlapiti, a algoritmi društvenih mreža vašu će poziciju dati nekom drugom. Produkcija promotivnih videa košta, zato zapamtite ove jednostavne smjernice, kako vaše ulaganje ne bi bilo kontraproduktivno.

Evo i konkretnih informacija, koliko bi trebao trajati video na najpopularnijim društvenim mrežama:


1. Instagram: 30 sekundi

Marketinški portal HubSpot otkrio je da Instagram videa koja traju u prosjeku 26 sekundi dobivaju najviše komentara. Naš mozak procesuira vizuale 60.000 puta više nego tekstove, stoga skrolamo brže na Instagramu nego na nekim drugim aplikacijama. Uzevši rečeno u obzir, neka su vam video klipovi na Instagramu ultra kratki i slatki.


2. Facebook: 1 minuta

Publika se najviše povezuje sa videima koji traju jednu minutu. Korisnici vole gledati energične video uratke koje mogu brzo lajkati ili šerati prije nego skrolaju na novi sadržaj.


3. YouTube: 2 minute

Statistički, You Tube publika najčešće pregledava, komentira i lajka videa koja traju dvije minute. Korisnici vole provoditi vrijeme na You Tube zato jer mogu jednostavno pronaći sadržaj koji im odgovara ili pregledavati spremljeni sadržaj. Stvaranje duljih videa sa razloženijom problematikom, savršena je strategija za ovu platformu.

želite podijeliti?

FacebookLinkedIn

Preporučene teme

+0
clap